Wednesday, November 28, 2012

~ Outdoor Photoshoot ~

Assalamaualaikum , Hai! ketemu kita lagi dekat sini, Hari ini saya excited nak bercerita tentang sesuatu yang menggembirakan saya. Ape eh ? ~ Ni Bantal yang pelanggan saya tempah . Katannya Nak Buat Hantaran Tunangnya. Saya Buat semampu yang mungkin .Yang Ni set Couple saiz 30cmx30cm ~~YAng di Bahagian Depan
~~ Yang ini bahagian Belakang
~ Tengok macam biasa saja .... ~ Dan Semalam ternampak kat Fb akak HULWANI HUSSIN gambar photoshoot akak tuh dengan EN.TUNANG dia . Terdapat Pulak Bantal comel saya tuh time mereka sedang bergambar:) ~ CAndid 1 ~
--- Sweetnya diorang time niy bersama Bantal comel tuh^.^
~~ WE ARE ENGANGED ~~~ ZUL & WANI ~~
~ Paling Comel Lagi :) ~ TERIMA KASIH KEPADA AKAK HULWANI kerana sudi menempah dan bergambar dengan bantal cute dari hasil tangan saya untuk outdoor photoshoot. Semoga Akak dan dia Kekal dan dipermudahkan segala urusan di Majlis Perkahwnan . Amin...
~ setakat ni lah yang dapat saya ceritakan. hihiii.. Gembira dihati apabila pelanggan Menghargainya :3 .hihiii.. Terima yg sudi Membaca yaa... tataa ~ Assalamualaikum ;3

No comments:

Post a Comment